Friday, October 21, 2016

Forex Auto Trading Singapoer

Nuwe Leo EA Forex Trading Robot v3.08 slotte uit die Rooi Na 'n paar 9 maande van die gebruik van die Leeu EA sedert November 2012, Im baie bly om te deel dat ek uiteindelik gekry het myself uit die Rooi en in die Swart! Vandat ek begin my Forex Trading reis met die Leeu outomatiese handel sagteware, moet ek erken dat dit has not is al glad verloop. Skaars 2 maande in die handel in Januarie 2013, het ek verloor ongeveer 60% van my kapitaal as gevolg van Overtrading. Sedertdien het 'n paar dinge verander wat my gehelp het in my Forex Trading reis. Met die nuutste weergawe van die Leeu Forex robot, het my winste toegeneem en my risiko verlaag deur ten minste twee vou. Die robot in staat is om ongeveer 5-10% maandelikse opbrengste te behaal, met 'n onttrekking van slegs 10% (sowat die helfte van die bedryf gemiddeld!). Dit nuutste weergawe van die Leeu Forex Trading sagteware het deurslaggewende my vinnige herstel, wat andersins ten minste 6 maande sou geneem het! Ek is opreg dankbaar vir Edward Khoo. die brein agter die Leeu Forex outomatiese handel sagteware, vir sy pogings om voortdurend te verbeter die handel sagteware, en natuurlik vir hierdie wonderlike geleentheid! Dankie! Nou is dit tyd vir aksie; Kom ons neem 'n blik op sommige bedrywe! Vir al drie backtest verslae, is 'n aanvanklike deposito van $ 10,000 gebruik. In hierdie eerste Strategie Tester Rapport, het ons die backtest tydens 'n Medium markrisiko toestand, en getoets die Leeu Forex robot om die maksimum. In plaas van die aanbevole 0.05 aanvanklike baie instellings, gebruik ons ​​0.4. Sien die resultate vir jouself hieronder! Die ontwikkeling van 'n forex strategie vir Beginners As 'n beginner om forex, een sal waarskynlik vra word, waar moet ek begin? Trading strategieë in die Forex mark is so baie soos die handelaars self. Beginners wat die mark te betree het baie persepsies van hul eie oor hoe handel moet word. Hoewel dit die geval is, elke beginner ontwikkel sy eie styl van die evaluering mark en handel strategieë in die winsgewende Forex mark. 'N Beplande toetrede tot die wêreld van die valuta handel is die beste benadering in teenstelling met' winging dit en handel impulsief. Beplan jou handel kan effektief gedoen word met die hulp van tegniese ontleding en fundamentele analise. Alhoewel sommige handelaars guns een benadering oor die ander hulle is nuttig vir handelaars soos hulle wys verskillende aspekte van dieselfde Forex mark. So, sou die beste keuse vir 'n beginner om beide metodes van analise kombineer en beplan hulle handel. Nog 'n manier om 'n goeie plan te formuleer is deur die neem van die ondersteuning en weerstand vlakke getoon in die tegniese ontleding kaarte. Die ondersteuning vlak te kenne dat die onderkant van die mark en die weerstand vlak te kenne dat die hoë prys vir die geldeenheid paar verlede wat handelaars selde waag om te spekuleer. 'N handelaar weet dat in die algemeen, as 'n geldeenheid paar breek een of die ander van hierdie vlakke is dit steeds gewoonlik in dieselfde rigting en sodoende die handelaar kan sy handel daarvolgens te beplan. Nog 'n handel strategie wat algemeen bevoordeel is die Eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA). Hier, wat beskou word as die gemiddelde prys in 'n gegewe tydperk bereik word deur 'n geldeenheid paar wat skommelinge elimineer uit die vergelyking aanbieding van 'n duideliker prentjie van die geldeenheid prysbewegings. Verder is die algemene neiging is na hou die getoon vir stygende of dalende geldeenheid pare patroon. As 'n beginner onderneem van jou Forex reis, in gedagte hou om die mark te evalueer met behulp van 'n kombinasie van verskillende strategieë wat vir jou werk. Met 'n bietjie tyd en ervaring sal dit makliker wees om 'n suksesvolle plan maak vir die handel valuta.


No comments:

Post a Comment