Monday, October 3, 2016

Forex Ticaret Eğitimi

InstaForex Editor Büyük Yaris Yarışması 2013 kayıt forex Yarışması 23 Januarie 2015 deur Igor Bu 2012 Yili için ünlü 8220; InstaForex Büyük Yarış8221; için kayıt 2. adımı, ULUSLARARASI makelaar InstaForex, başlamış olduğunu InstaForex vyf değerli müşterileri bilgilendirmek için. 24 Haziran tarihine kadar devam edecek 2. ADIM için kayıt, 2012. Bu yarışma 2013 yılında görülecektir. Instaforex forex makelaar InstaForex Editor 8220; Büyük Yaris 20128243; Bu yarışma bir finali ile birlikte Leerreëls ADIM vardır. Yarışın haar ADIM Selfstandige rekabet, Yani nihai katılmak için, ayrıca önceki adımları katılmak için gerek önceki adımları kazanmak vyf gerekmez. Bu sizin için açıktır; Eger herhangi bir adımda bu Maratona katılabilir. Sadece demo hesapları tüccar 8220; InstaForex Büyük Yarış8221; olayı katılabilirsiniz. Gerçek hesapları tüccarlar için InstaForex Şirketi ile gebruik gemaak olabilir gerçek para ödülleri, fırsatlar vardır. Bu tüccarlar InstaForex Ticaret sistemini kontrol etmek ve bu yarışmalar ile para kazanmak için büyük bir fırsat. Yani, InstaForexte bu yarışmalara katılmak ve 55.000 $ kazanmak. % Img src = "media. avapartner / baniere / p716839425.gif? Tag = 2301 & TAG2 = Ticaret başarısının SIRRI Forex Yarışması kazanan İpuçları 22 Januarie 2015 deur Igor Haar ay InstaForex Şirketi davet ediyoruz 8220; Şanslı İşlemci8221; Yarışması vyf tüccarlar haar ay bin Adinda bir yarışma tutar vyf kazanan olmak aspirasyon ile Soz konusu etkinliğe katılmak için toplar. Ne yazık ki sadece bir Tane olabilir. Bu% 99 kaybetmiş olsa da, biz zaten seçmiş Yolu nedeniyle kazananlar olarak Kaboel var. InstaForexAnd Şimdi gurur vyf Onur biz Ocak Ayi için 8220; Şanslı Trader8221; kazanan tanıtmak için mutluyuz. Ibrahim Shibab. Biz İbrahim ile vardı röportajda biz Ticaret turnuvalarda onun başarısının sırrını ortaya çıkarmak için çalıştı. Neyse ki o bizimle paylaşmak için istekli olduğunu ve bu yüzden bu hepimiz için olduğu gibi bilgilendirici vyf yararlı hizmet edebilir umuyoruz. Indien X. Eger Forex piyasasında ne kadar çalışıyoruz IS: Ben 3 yıldır bu is olmuştur Indien X: Sizi çeken nedir Ticaret meslek girişim IS: Ben Zaman sadece Kısa bir seker için etkileyici Kar değişiklikleri vyf gelir tanık olduk. Ve makul miktarlarda faaliyet vyf Asiri kazanabilirsiniz fikri çekici olmayacaktır kimin yanında. Indien X: hic korkmuş hissediyorum veya şüphelerim vardı mi? Eger duygularınızı ele nasıl oldu? IS: Kesinlikle, Ben bir noktada bu piyasada herkes Korku hissettim vyf iki nihayet Ticaret yatırım yapmak Karar vermeden önce düşünmek olabilir düşünüyorum. Benim için iyi bir EA ile Benim duyguları işlemek için öğrendim, bu şekilde bu is Benim kişisel duygularını ayırmak başardı. Indien X. Eger InstaForex Şirketi vyf ne Şanslı İşlemci Yarışması katılmak için istemde hakkında bilmek Aldin nasıl IS: Ben 2 yıldır InstaForex Şirketi bilinen vyf güvenilir vyf hızlı hizmet vyf yarışmanın bu Tur katılmak için bir fırsat sunuyor sıklıkta onlarla is yapmış Indien X: Ne zamandır UST ulaşmak için yönetmek een slag? Bu bir InstaForex yarışmada ilk Zafer mi? IS: Ben Şimdi nerede olmak iki verimli yılımı aldı ama Ben hala çok yetinmeyen değilim bu noktaya kadar Ben zaten için, bir başlangıcı hala bir Translator Benim için UST, ulaşmış olduğu diyemeyiz harika bir kariyer. Bu aslında Ben Şanslı İşlemci yarışmasını kazandı ikinci kez budur. Indien X: Sizce döviz piyasasında başarı SIRRI IS: Ben bu piyasada başarının SIRRI senin duygularını kontrol ve Biz haar yapmak kararlar riskler içerir ve bu bir gerçektir, Çünkü sadece başarı için yol engeller olarak hazırlıklarını etkilemesini Korku engelliyor düşünüyorum Indien X: Eger, kazanan stratejisi hakkında bize daha fazla bahseder misiniz IS: scalping boyunca Ben EA kullandık. Ve sonra hareketli ortalamanın üzerinde güveniyor. Indien X: başlayan tüccarlar Editor dikkat değer Temel Seyler nelerdir IS: Ben gerçek piyasada işlem başlamadan önce iyi bir Egitim ile başlamak için bir acemi için tavsiye ederim


No comments:

Post a Comment