Friday, October 21, 2016

Forex Strategie Training

Forex Strategie Training Deur Casey Stubbs Met die regte forex strategie is 'n groot rol in 'n suksesvolle handelaar vandag gaan ek 'n strategie wat goed werk en is maklik om uit te voer te deel. Ek het 'n paar onlangse inligting oor geldbestuur het so ek het gevoel dat dit tyd was om ratte te wissel en praat oor strategie was. Ek het 'n gesprek met 'n handelaar wat hierdie strategie gebruik om sy rekening te verhoog deur meer as 450% verlede jaar, sodat jy sal wil hê om aandag te skenk aan hierdie een. Hier is die reëls: Waag 1% van die totale rekening waarde op alle ambagte Identifiseer die tendens op 4 uur Chart en handel binne die tendens. 1 tot 3 Risiko Beloning verhouding. Laat my wenners hardloop en sny verloorders kort. Gebruik 'n 3 EMO en 'n 30 EMO 25 EMO. Wanneer die 3 EMO kruisies bo of onder die 30 wat is wanneer jy inskryf. Wag totdat die kers sluit. Oop 3 baie met 'n stop net bokant die hoog op die die kers wat jy intik. Eers stop as wat platform gebruik jy? Dit lyk vir my dat MT4 dispalys die MACD lyn as 'n histogram en die sein lyn as 'n lyn. Wat is vertoon as 'n histogram op 'n konvensionele MACD aanwyser glad nie verskyn. As dit so is die strategie nog werk op MT4 jy eenvoudig behandel die buitenste rand van die histogram asof dit 'n lyn en neem die uitgang-sein wanneer dit die sein lyn kruise. Nie heeltemal so maklik om te sien, maar die inligting is daar. Indien u twyfel die getalle in die boonste linker hoek waar daar twee nommers na waar dit MACD (12,26,9) sê. Die eerste van hierdie getalle is die MACD en die tweede die sein sodat dit moontlik is om te bevestig of hulle al dan nie gekruis het. Dit lyk of die strategie wat Michael storm, wat ek in sy artikels gelees het en gesien het in sy video's wees. Regtig 'n baie goeie strategie wat bemeester moet word en wat ek is seker gaan versigtig winsgewend wees sonder enige emosies wat daaraan gekoppel is. In elk geval het ons nie na 24 Februarie 2011. Let sy my versoek om Michael storm om 'n artikel te produseer gesien 'n artikel / video van Michael storm vir 'n lang tyd maw. veral oor euro / dollar paar toekomstige vooruitsigte. soos ek is sterk hierdie volgende vir 'n lang tyd.


No comments:

Post a Comment